هدیه ازدواج نخبگان امسال دو برابر می شود
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، دكتر 'نسرین سلطانخواه' روز گذشته در مراسم اهدای هدیه ازدواج نخبگان با اعلام این مطلب افزود: از سوی دیگر نخبگان متاهل از سال جاری هدیه تولد فرزند اول دریافت خواهند كرد كه مبلغ این هدیه به زودی مشخص خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اینكه متوسط سطح هوش ایرانیان نسبت به دیگر كشورهای جهان بسیار بالاست،اظهار داشت: دلیل اینكه كشورهای توسعه یافته به جذب دانشمندان و نیروهای نخبه در حال توسعه می پردازند علاوه بر توسعه دانش این است كه با مزدوج شدن نیروهای بااستعداد با افراد بومی خود نسل های بعدی این كشورها نسل های باهوش تری باشد.

رئیس بنیاد ملی نخبگان خاطرنشان كرد: وظیفه نخبگان تنها بالا بردن سطح علمی وفناوری كشور نیست، بلكه باید نسل های آینده كشور را باهوش تر و با استعدادتر پرورش داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تشكیل خانواده را رسیدن به آرامش و كمال دانست و گفت: آرامش درون خانواده یك سرمایه است و برای رسیدن به یك جامعه كم تنش و آرام باید سكون و آرامش در خانواده رسید.

سلطانخواه خاطرنشان كرد: روح ایثار، گذشت و فداكاری در خانواده ها به طور متقابل باید رعایت شود و از این طریق بنیان خانواده ها پایه دار خواهد شد.

وی افزود: اگر بخواهیم جامعه ای پرگذشت داشته باشیم باید از خانواده ها آغاز كنیم.

علمی**9190**1590





:: برچسب‌ها: باغ وحش , باند , زن ,
:: بازدید از این مطلب : 516
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: